San Fransico, USA, March 27th, 2024, Chainwire

לאחר שגייסה 2.5 מיליון דולר בסבב הגיוס האחרון שלה, Unstable Protocol נמצאת במשימה לשנות את תנועת Liquid Restaking Token Finance (LRTfi) המתפתחת. הפרויקט, שבונה את שכבת המינוף של Ether (מחדש) משך השקעות ממספר קרנות המתואמות ל-ETH כולל Lattice, Laser Digital (Nomura Group), Blockchain Founders Fund, Assouline Ventures, Agnostic Fund, Artichoke Capital, Black Edge Capital , NewTribe Capital ו-NxGen.

כמה משקיעי מלאכים בולטים, מנהלי פרוטוקולים, שותפי תקשורת ו-KOLs גם זרקו את תמיכתם מאחורי הפרוטוקול, כולל @dcfgod, @wsbmod, @AltcoinSherpa, @devchart, Trader Lenny, Wes Cowan (Juice Finance), Rahim Noorani (Satori Finance) , Tony Jiang (Cognition AI), Adil Virani (blitz.gg), Collin Goltra (YGG), Peter Huo (Whampoa Digital), Andy (TheRollup), Tian Zeng, ו-BlockBuilders (MarketAcross).

תת-סקטור של DeFi, LRTfi מאפשר למשתמשים למנף אסימונים נוזליים ואסימונים לאסטרטגיות תשואה חדשניות כדי למקסם את התשואה. Unstable תשתמש בהון שגייסה כדי להפעיל את zkOracles פורצת הדרך שלה ותשמש כשכבת המינוף ביום הראשון עבור Ether שהוגדר מחדש.

שוק ה-LRT היה עד לצמיחה יוצאת דופן של כ-50 מיליארד דולר בשנה האחרונה, זינק כמעט מאפס לכ-15 מיליארד דולר תוך שלושה חודשים

כפרוטוקול הלוואות מקורי של LRTfi, Unstable Protocol מציע למשתמשים את האפשרות ללוות כנגד ה-ETH המוגדר (מחדש) שלהם ואפילו לפתוח את התועלת של ה-ETH המוגדר (מחדש) שלהם ב-Layer-2 blockchains. זה האחרון מתאפשר הודות לשותפות אסטרטגית עם פלטפורמת התפעול ההדדית Axelar, שצוות ההנהלה שלה כבר מגבה את Unstable.

"השימוש החלוצי של Unstable ב-zkOracles כדי לשפר את השירות של DeFi עבור שוק LST ו-LRT ETH הוא בדיוק סוג הטכנולוגיה החשיבה קדימה שתדחוף את כל המערכת האקולוגית קדימה", אמר Mansoor Madhavji, שותף ב- Blockchain Founders Fund. "אנו מצפים לראות את ההשפעה שתהיה לכך על ההימור הנוזל ועל הנוף הרחב יותר של DeFi."

מנוע פרוטוקול ההלוואות של Unstable מופעל על ידי אימות מבוסס zkSNARK והוכחות איזון EigenLayer AVS, מעריכים בטחונות על סמך הגיבוי הבסיסי. זה מופעל על ידי שותפות מפתח עם Succinct Labs שסיימה סבב גיוס משלה בסך 55 מיליון דולר, בהובלת Paradigm.

"ZKPs הם טכנולוגיה רבת עוצמה שתאפשר ל-DeFi להיות אקספרסיבי ומאובטח יותר. השימוש של Unstable באורקל ZK כדי להפעיל את מנוע פרוטוקול ההלוואות שלהם מראה כיצד ZK יכול לאפשר קטגוריה חדשה: zkDeFi", אמרה אומה רוי, מייסדת ומנכ"לית Succinct Labs.

על פרוטוקול לא יציב:

פרוטוקול לא יציב משתמש ב-zkOracles כדי לשפר את כלי השירות DeFi עבור שוק LRTfi. מגובה על ידי מספר חברות הון סיכון Web3 ומשקיעי מלאכים בולטים, הפרוטוקול מאפשר למשתמשים ללוות כנגד ביטחונות ה-LST וה-LRT שלהם ולפתוח את התועלת של ETH (מחדש) שלהם ברשתות L2. מנוע פרוטוקול ההלוואות של Unstable מופעל על ידי אימות מבוסס zkSNARK והוכחות איזון EigenLayer AVS. רשת הבדיקות של פרוטוקול Unstable מושקת היום ותהיה נגישה דרך אתר האינטרנט שלה.